شرکت مشاوره مدیریت چیست و چه مزیت هایی دارد؟
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

شرکت مشاوره چیست؟ یک شرکت مشاوره یک یا چند مشاور را با مهارت های تخصصی ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را برطرف کند که خود توانایی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد. در برخی موارد ، مشاغل به سادگی چشم اندازی بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

یکی از بزرگترین صنایع در حال رشد در جهان امروزه صنعت مشاوره است. رشد در صنعت مشاوره نتیجه مستقیم تغییرات گسترده ای است که صنعت تجارت به طور کلی در دهه گذشته شاهد بوده است. به منظور سازگاری با این تغییرات ، مشاغل با هر اندازه به شرکت های مشاوره برای کمک مراجعه می کنند. موفقیت صنعت مشاوره باعث شده است هزاران شرکت مشاوره در سراسر جهان ظاهر شوند. س Theال این است که در صورت نیاز به مشاوره حرفه ای برای کسب و کار خود ، به کجا می پردازید؟

شرکت مشاوره چیست؟

قبل از وارد شدن به شرکت های برتر مشاوره ای در جهان ، بیایید دقیقاً ببینیم که یک شرکت مشاوره چیست و چه نوع خدماتی ارائه می دهد. یک شرکت مشاوره یک یا چند مشاور را با مهارت های تخصصی ارائه می دهد که می تواند نیازهای مشتری را برطرف کند که خود توانایی یا منابع داخلی برای انجام این کار را ندارد. در برخی موارد ، مشاغل به سادگی چشم اندازی بیرونی می خواهند و برای راهنمایی به تجربه و تخصص یک شرکت مشاوره روی می آورند.

در مورد آنچه که یک موسسه مشاوره مدیریت در واقع انجام می دهد ، این متفاوت است. اکثر شرکت ها خدمات مشاوره مالی یا مدیریت و در برخی موارد هر دو ارائه می دهند. یک شرکت مشاور می تواند به بهبود یا توسعه استراتژی های تجاری جدید کمک کند ، ناکارآمدی ها را در فرآیندهای تجاری پیدا و حل کند و به بهبود جنبه های خاص یک سازمان از جمله بازاریابی ، فروش ، منابع انسانی و فناوری اطلاعات کمک کند. اکثر شرکت های مشاوره خدمات خود را بر صنایع خاصی نیز متمرکز می کنند.

رتبه بندی شرکت های برتر بر اساس رتبه برتر

هنگام تحقیق در مورد شرکت مشاوره مدیریت برتر در صنعت ، به سرعت متوجه می شوید که لیست های مختلفی وجود دارد که در چند سال گذشته منتشر شده است. فهرستی که ارزش بررسی دارد ، فهرست معتبرترین شرکت های جهان در Statista است. این شرکتها در مقیاس 1 تا 10 بر اساس اعتبار توسط همتایان خود رتبه بندی شدند. در بین ده شرکت برتر "چهار بزرگ" قرار دارند که چهار شرکت بزرگ مشاوره ای در جهان هستند. در مجموع ، این شرکت ها 40 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

برترین شرکت های مشاوره ای

در زیر 15 شرکت مشاوره ای برتر که در لیست معتبرترین شرکت های مشاوره ای ایالات متحده در Statista ظاهر شده اند ، به همراه چند جزئیات بیشتر در مورد هر شرکت و نوع خدمات آنها ارائه شده است.

مک کینزی و شرکت

جای تعجب نیست که McKinsey & Company در صدر فهرست قرار گیرد-بدون شک آنها مشهورترین شرکت مشاوره ای در کل جهان هستند. آنها همچنین یکی از قدیمی ترین آنها هستند که در سال 1926 توسط James O McKinsey و Marvin Bower تأسیس شده اند. آنها در حال حاضر بیش از 127 دفتر در سراسر جهان دارند و درآمد آنها بالغ بر 8 میلیارد دلار است. آنها یک شرکت مشاوره مدیریت هستند که بر تعدادی از زمینه های عملی تمرکز دارد ، از جمله پرداختن به مسائل عملیاتی ، سازمانی ، استراتژیک و فناوری در صنایع مختلف ، مانند رسانه ، سرگرمی ، منابع طبیعی و فناوری بالا. اگرچه به دلیل محرمانه بودن بسیار معروف هستند ، اما گفته می شود که آنها به 80 شرکت از 100 شرکت برتر مستقر در ایالات متحده خدمات رسانی می کنند.

گروه مشاوره بوستون ، Inc.

گروه مشاوره بوستون (BCG) یک شرکت مشاوره مدیریت است که در سال 1963 در خارج از بوستون تأسیس شد. در سال 2018 ، Forbes رتبه BCG را در لیست 100 شرکت برتر برای کار در رتبه چهارم قرار داد. BCG دارای شهرت نوآوری بوده است و یکی از اولین شرکت هایی است که بر رهبری فکر تمرکز کرده است. با بیش از 90 دفتر در 50 کشور مختلف ، آنها در لیست بزرگترین شرکت های مشاوره دوم هستند. آنها علاوه بر خدمات دهی به 500 شرکت بزرگ جهان ، با شرکت های متوسط ​​متوسط ​​از جمله سازمان های دولتی و سازمان های غیر انتفاعی نیز همکاری می کنند.

بین و شرکت

بین و شرکتی که در سال 1973 تاسیس شد ، یک شرکت مشاوره مدیریت است که دارای 59 دفتر در سراسر جهان است و توسط مجله فورچون و مجله مشاور به عنوان یکی از بهترین شرکت هایی که در چند سال گذشته کار کرده است ، نامگذاری شده است. آنها خدمات مشاوره ای ارائه می دهند که تقریباً همه جنبه های یک سازمان را شامل می شود ، از جمله بازاریابی ، ادغام و خرید ، عملیات ، سازمان ، پایداری و فناوری در چندین گرد و غبار ، از رسانه ها تا مراقبت های بهداشتی. بین و کمپانی دارای لیست متفاوتی از مشتریان هستند ، از جمله دو سوم از 500 جهانی ، صندوق های خالص خصوصی که تقریباً 75 درصد از سرمایه خالص جهانی را تشکیل می دهند ، بسیاری از سازمان های دولتی و صدها سازمان غیر انتفاعی.

Deloitte

مشاور Deloitte متمایز است که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های مشاوره در جهان است. آنها در لندن در سال 1848 توسط ویلیام ولش دلوئیت تأسیس شدند و سپس در سال 1880 به نیویورک منتقل شدند ، جایی که مقر آنها تا به امروز ادامه دارد. با درآمد بیش از 43 میلیارد دلار در سال گذشته و بیش از 100 دفتر در سراسر جهان ، جای تعجب نیست که آنها در سال 2017 از سوی حسابداری داخلی توسط حسابداری شماره 1 و همچنین در زمینه مشاوره بر اساس درآمد گارتنر رتبه 1 را کسب کردند. مشاوره Deloitte خدمات حسابرسی ، مشاوره مالی ، حقوقی ، مدیریت ، مشاوره ریسک و مشاوره مالیاتی را برای نزدیک به 90 درصد از Fortune 500 به همراه بیش از 5000 شرکت خصوصی و بازار متوسط ​​ارائه می دهد.

PricewaterhouseCoopers LLP

PricewaterhouseCoopers (PwC) یکی از مشهورترین شرکتهای مشاوره ای در جهان است که در سال 1998 تأسیس شده است. از سال 2018 ، شبکه دفاتر آنها به 743 مکان در 158 کشور مختلف گسترش یافته است. آنها به عنوان دومین بزرگترین شرکت خدمات حرفه ای ، طیف گسترده ای از خدمات مشاوره ، از جمله تضمین مالی ، مشاوره ، داده و تجزیه و تحلیل ، اختلافات حقوقی و مالیاتی را ارائه می دهند. اگرچه در درجه اول یک شرکت مشاوره حسابداری است ، آنها همچنین خدمات مشاوره مدیریت و فناوری را از طریق خرید سایر شرکت های مشاوره در دهه گذشته ارائه می دهند (عامل بزرگی در رشد چشمگیر آنها در چنین مدت کوتاهی نقش دارد).





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: